Reklaminis skydelis

Paieška




Apsilankyk!

Nuorodos

MyPlan.lt - interneto ir TV tiekėjai

D. Gudelis metė akmenį į „vieno klubo“ daržą



Laurynas Butkauskas | DELFI.lt ir Krepsinis.lt

Vilniaus „Ryto“ krepšinio klubas penktadienį pristatė netrukus prasidedančio 2018-2019 m. sezono biudžetą ir komandai keliamus tikslus. Žiniasklaidai skirto renginio metu nebuvo išvengta užuominos apie Kauno savivaldybės skiriamos paramos „Žalgiriui“ dydį ir akmens į „vieno klubo“ daržą švystelėjimo.





Kaip sostinėje surengtame susitikime su žiniasklaida teigė „Ryto“ generalinis direktorius Darius Gudelis, naująjį sezoną klubo biudžetas sieks 4,4 mln. eurų. Žaidėjų atlyginimams klubas išleis 2 mln eurų – lygiai tiek pat, kiek išleido ir praėjusiame sezone

Klubo generalinio direktoriaus teigimu, augant sirgalių lankomumui rungtynėse ir sugrįžtant rėmėjams, kitą sezoną klubo biudžetas gali augti iki 5 ar net 6 mln. eurų.

Rugsėjo mėnesio FIBA pasaulio čempionato „lange“ Vilniaus klubas kliūčių dirbti su rinktine nedarė vyriausiajam savo treneriui Dainiui Adomaičiui, išleido ir žaidėjus.

Paklausti, kaip elgsis lapkričio-gruodžio ir vasario mėnesio „langų“ metu, Vilniaus klubo vadovai tvirtino jokių kliūčių ir vėl nedarysiantys.

„Seniai priimtas sprendimas, kad „Rytas“ nedarys jokių kliūčių. Netrukdysime nei treneriui, nei žaidėjams. Aš manau, kad ir likusios rungtynės „languose“ bus svarbios, nes svarbu, kurią vietą grupėje užimsime. Pagal tai bus dėliojama, į kurį krepšelį pateksime traukiant čempionato burtus. Taigi, ką treneris kvies, tie ir važiuos“, – kalbėjo L. Kleiza.



Jį netrukus papildė ir D. Gudelis.

„Mes dalininkų susirinkime svarstėme klausimą dėl rinktinės. Visi supranta, kad tai reikalauja tam tikrų rizikų, iškrenta iš ritmo žaidėjai. Bet mes 100 proc. esame už tai, kad rinktinės tikslai yra keliami aukščiau klubo ir asmeninių. Klausimų, kas piramidės viršuje, mums nekyla.

Nuo savęs galiu pasakyti, kad man nėra pilnai suprantama vieno iš klubų marketingo strategija, užimti prekės ženklo dominavimą rinkoje, ir visus kitus prekės ženklus – tuo pačiu ir rinktinės – nustumti kažkur į šoną arba pasikišti po savimi, siekiant geresnių komercinių rezultatų. Žinoma, tokios strategijos veikia, bet šioje vietoje nemanau, kad dera kalbėti apie komerciją“, – dėstė Vilniaus klubo vadovas, tačiau tiesiai šviesiai paklaustas, ar omenyje turėjo „Žalgirį“, atsakymo vengė.

Primename, kad prieš pastarąjį FIBA „langą“ vėl buvo užvirusios diskusijos dėl „Žalgirio“ pozicijos sulaikyti krepšininkus nuo žaidimo rinktinėje. Po kilusio triukšmo ir viešo D. Adomaičio pasipiktinimo, į rinktinę vienas žalgirietis – Edgaras Ulanovas – atvyko.



Visą straipsnį skaitykite čia

alt




















Laurynas Butkauskas | DELFI.lt ir Krepsinis.lt






Reklama



Reklama

Reklaminis skydelis

Reklama

Ieškome darbuotojų

Reklaminis skydelis

Reklama